Ratings based on 3 Verified Reviews

positivo molto silenzioso e rilassante,isolato.
5 out of 5
Recommended
by A verified travelerfrom Copenhagen.

Det bedste "hotel" ever....

Posted Jul 29, 2011 on Hotels.com
Dette sted er intet mindre end fantastisk. Faktisk overvejer jeg ikke at skrive noget, for selv at have en større chance for at kunne komme til at leje det en anden gang. Ja jeg skrev leje, for det minder mere om en lejlighed man lejer end et hotelværelse. Udlejer fandt os lidt heldigt på gaden, da vi flere timer før normal indtjekning starter var kørt der op ad små snoede bjergveje, for lige at se om vi kunne finde det. Vejen kunne vores GPS ikke kende, så satte kursen mod bycentrum, ind til vejene blev til fortorve og bilen måtte parkeres. Spændende... :-) Selv om der på hotels står nummer 7 som gade nummer, er det altså nummer 9 i virkeligheden. Telefon nummeret står på døren, men man kan ikke rigtigt tale med ejeren med mindre man kan Italiensk eller Fransk. Det lykkedes os med nød og næppe at få ham til at forstå at det altså var os der havde lejet lejligheden, alt foregik dog super venligt og alle forsøgte med fagter og papir og blyant at få kommunikationen til at gå op og det lykkedes jo også til sidst. Bare lidt besværligt, når engelsk eller tysk slet ikke virker og vi ikke selv taler hverken italiensk eller fransk... Alt i alt et perfekt sted i de smukkeste omgivelser man næsten kan forestille sig... ***** 5 stjerner her fra!
5 out of 5
Recommended
by A verified traveler

Biodynamisk Olivenplantage

Posted Jun 29, 2011 on Hotels.com
Stedet har mere karakter af ferielejlighed. Vi blev indkvarteret i en lejlighed i en Italiensk Villa, belliggende midt i en stor olivenplantage, med en stor have fyldt med frugttræer og krydderurter. Dette sted er stilfærdigt og ligger en kilometer fra nærmeste lille by, højt oppe af et bjerg. Man når dertil af 6-7 km smalle og snoede bjergveje, og kan så gå og hygge sig her, eller tage den halvtimes køretur til midelhavet og bade. Man skal selv lave mad og vaske op, men der er sengetøj og alt andet man skal bruge. Betjeningen er zderst venlig, men Engelsk kan ikke bruges. Italiensk eller Fransk er de sprog der tales.