“Hade massa krångel med incheckningen, var tvungen att ringa flera gånger för att få koder/nyckel. 1.5/5.
Helt okej rum, allt var rent och städat. 3/5.
Frukosten var väldigt basic, tyvärr väldigt dåligt utbud på te. 2.5/5”
“Hade massa krångel med incheckningen, var tvungen att ringa flera gånger för att få koder/nyckel. 1.5/5.
Helt okej rum, allt var rent och städat. 3/5.
Frukosten var väldigt basic, tyvärr väldigt dåligt utbud på te. 2.5/5”
Sindri