“Ett hotell som verkligen gör det lilla extra. Väldigt nöjd och supertrevlig personal. Rekommenderar starkt till alla som har vägarna förbi Hultsfred. ”
“Ett hotell som verkligen gör det lilla extra. Väldigt nöjd och supertrevlig personal. Rekommenderar starkt till alla som har vägarna förbi Hultsfred. ”