“Otelin konumu çok iyi. Yorumlara bakarak burayı tercih ettik, görevliler herkesten yorum yapmasını istiyor ne yazık ki oldukça yanıltıcı. Odalar çok küçük ve ahşap merdivenle üst kata çıkılıyor. Ses yalıtımı diye bir şey yok. Binadaki en küçük hareket bile duyulurken birisinin merdiven çıkması bütün odaları etkiliyor. Fotolar doğru değil. Konak diye kaldık ama hiç bir özelliği yok. 2 oda kiraladık, sabah kızımın vücudunda 4 kızarıklık vardı, odalar temiz değil muhtemelen böcek vardı. Saat 23den……
“Otelin konumu çok iyi. Yorumlara bakarak burayı tercih ettik, görevliler herkesten yorum yapmasını istiyor ne yazık ki oldukça yanıltıcı. Odalar çok küçük ve ahşap merdivenle üst kata çıkılıyor. Ses yalıtımı diye bir şey yok. Binadaki en küçük hareket bile duyulurken birisinin merdiven çıkması bütün odaları etkiliyor. Fotolar doğru değil. Konak diye kaldık ama hiç bir özelliği yok. 2 oda kiraladık, sabah kızımın vücudunda 4 kızarıklık vardı, odalar temiz değil muhtemelen böcek vardı. Saat 23den……
Ahmet Selim