“Helt igennem hyggeligt. Pænt rent, sødt personale, gennemført badehotelsstil. Rigtig god mad.
Historie.
Kommer der gerne igen.
”
“Helt igennem hyggeligt. Pænt rent, sødt personale, gennemført badehotelsstil. Rigtig god mad.
Historie.
Kommer der gerne igen.
”
Jette Kirkegaard