“Minus
Ingen frukostbuffé utan färdiga smörgåsar så det är fel i beskrivningen. Duschen var lite trasig och hotellet är obemannat största delen av tiden. Jag brukar inte klaga om småsaker men här måste man skärpa till sig lite. Just en god frukost är det man ser framemot mest på ett hotell.
Plus
Bra parkering, trevlig personal, charmigt ställe som ligger väldigt centralt. ”
“Minus
Ingen frukostbuffé utan färdiga smörgåsar så det är fel i beskrivningen. Duschen var lite trasig och hotellet är obemannat största delen av tiden. Jag brukar inte klaga om småsaker men här måste man skärpa till sig lite. Just en god frukost är det man ser framemot mest på ett hotell.
Plus
Bra parkering, trevlig personal, charmigt ställe som ligger väldigt centralt. ”
Rutger