“Wat een heerlijk hotel met waanzinnig goede energie. Je krijgt heel veel voor weinig geld. De sfeer is gemoedelijk en relax. Ze organiseren veel en alles is gratis. Hier moet je echt heen. Zeker als je veel hebt gedaan en weer even op adem wilt komen”
“Wat een heerlijk hotel met waanzinnig goede energie. Je krijgt heel veel voor weinig geld. De sfeer is gemoedelijk en relax. Ze organiseren veel en alles is gratis. Hier moet je echt heen. Zeker als je veel hebt gedaan en weer even op adem wilt komen”
Merla