“Rommet var stort, pent og rent. Stilig gammel stil hvor den gamle frokostsalen var med gratis kaffe, vann og kjeks. Beliggenhet i hjertet av Østersund midt i gågaten. God seng og deilig sengetøy. Frokosten på bakeriet rett over gaten var det ingenting å utsette på. Veldig god valuta for pengene og kommer tilbake neste gang vi er i Østersund.”
“Rommet var stort, pent og rent. Stilig gammel stil hvor den gamle frokostsalen var med gratis kaffe, vann og kjeks. Beliggenhet i hjertet av Østersund midt i gågaten. God seng og deilig sengetøy. Frokosten på bakeriet rett over gaten var det ingenting å utsette på. Veldig god valuta for pengene og kommer tilbake neste gang vi er i Østersund.”
Øyvind