“Pros: Elke dag gebruik maken van heerlijk verse melk en eieren. Bij vragen konden we altijd bij de gastvrouw/ heer terecht.
Cons: Keuken/ woonkamer in 1 was erg klein, jammer dat er geen groter raam in zat.
Balkon 1 was zonder bank en wat gammel en balkon 2 geen fijne bank.”
“Pros: Elke dag gebruik maken van heerlijk verse melk en eieren. Bij vragen konden we altijd bij de gastvrouw/ heer terecht.
Cons: Keuken/ woonkamer in 1 was erg klein, jammer dat er geen groter raam in zat.
Balkon 1 was zonder bank en wat gammel en balkon 2 geen fijne bank.”
匿名旅客