“Otelde üç gün kaldık ve açıkça söylemek gerekirse hayal kırıklığı yaşadık. İyi bir işletmeci olmak, iyi bir otel olduğu anlamına gelmiyor. Personel yardımseverdi, ancak bu otelin genel durumunu kurtarmıyor.
Otel, açıklamalarda ve fotoğraflarda gösterilenle ciddi şekilde uyuşmuyor. Bu, yanıltıcı bir sunumdur. Daha önce birçok otelde konakladık ve ilk defa beklenti ile gerçeklik bu kadar farklı oldu.
Kapı kilitleri güven vermiyor. Odada mini buzdolabı ve ütü yok bu, en basit motellerde bile……
“Otelde üç gün kaldık ve açıkça söylemek gerekirse hayal kırıklığı yaşadık. İyi bir işletmeci olmak, iyi bir otel olduğu anlamına gelmiyor. Personel yardımseverdi, ancak bu otelin genel durumunu kurtarmıyor.
Otel, açıklamalarda ve fotoğraflarda gösterilenle ciddi şekilde uyuşmuyor. Bu, yanıltıcı bir sunumdur. Daha önce birçok otelde konakladık ve ilk defa beklenti ile gerçeklik bu kadar farklı oldu.
Kapı kilitleri güven vermiyor. Odada mini buzdolabı ve ütü yok bu, en basit motellerde bile……
Adnan Cihan