“Resepsiyonda duran beyefendi ile iletişim kuramadık. Bize yardımcı olmadı. 17.00 gibi giriş yaptığımız otelde yemek olmadığını söyledi. Ne yapabiliriz dediğimizde de yemek sepetinden söyleyin gibi bir çözüm buldu. Üst katta oda tercih ettik, önden gidip kapıyı açtı. Biz de iki kadın debelenerek merdivenlerden bavullarımızı çıkardık. Nezaketen belki sorabilirdi diye düşünüyorum. Bununla birlikte odaya girdik, buz gibi. Ben geceye kadar titredim. Gece ısındı odamız çok şükür. Odamızdaki iki……
“Resepsiyonda duran beyefendi ile iletişim kuramadık. Bize yardımcı olmadı. 17.00 gibi giriş yaptığımız otelde yemek olmadığını söyledi. Ne yapabiliriz dediğimizde de yemek sepetinden söyleyin gibi bir çözüm buldu. Üst katta oda tercih ettik, önden gidip kapıyı açtı. Biz de iki kadın debelenerek merdivenlerden bavullarımızı çıkardık. Nezaketen belki sorabilirdi diye düşünüyorum. Bununla birlikte odaya girdik, buz gibi. Ben geceye kadar titredim. Gece ısındı odamız çok şükür. Odamızdaki iki……
özlem