“Vi övernattade enbart på väg vidare mot Umeå så har inte haft möjlighet att träffa personal. Rummet var bra, fräscht och vi saknade inget. Frukostpåsen var den bästa vi fått, fräscht och rikligt. ”
“Vi övernattade enbart på väg vidare mot Umeå så har inte haft möjlighet att träffa personal. Rummet var bra, fräscht och vi saknade inget. Frukostpåsen var den bästa vi fått, fräscht och rikligt. ”
Katinka