“Rigtig hyggeligt sted, med en super placering. En par ovetnatninger en sommer ville være virkelig dejligt med de omgivelser!
super forhold til at have hund med.
hvis turen går til denne del af Norge igen, er hotellet helt sikkert er besøg værd igen”
“Rigtig hyggeligt sted, med en super placering. En par ovetnatninger en sommer ville være virkelig dejligt med de omgivelser!
super forhold til at have hund med.
hvis turen går til denne del af Norge igen, er hotellet helt sikkert er besøg værd igen”
Marije