“Väldigt rent och fint lägenhetshotell, väldigt prisvärt, mycket för pengarna under lågsäsong! Frukosten var toppen den med! Kommer tillbaka! ”
“Väldigt rent och fint lägenhetshotell, väldigt prisvärt, mycket för pengarna under lågsäsong! Frukosten var toppen den med! Kommer tillbaka! ”
Angelica