“Underbart hotell. Andra gången jag bor här.
En fantastisk miljö att bo i. Anna är så trevlig och omtänksam. Åt både frukost och middag här. Hemlagat av högsta kvalitet.”
“Underbart hotell. Andra gången jag bor här.
En fantastisk miljö att bo i. Anna är så trevlig och omtänksam. Åt både frukost och middag här. Hemlagat av högsta kvalitet.”
Thomas