“Onverzorgd hotel. Slecht onderhouden en niks aangenaam. Kamer helemaal niet proper. Groot personeelstekort ook.
S avonds in het restaurant enkel 1 garçon(wel vriendelijke jongen) moest alles doen, ook de receptie tussendoor.
Ontbijt was wel ok.
Ik zal dit hotel niemand aanraden.”
“Onverzorgd hotel. Slecht onderhouden en niks aangenaam. Kamer helemaal niet proper. Groot personeelstekort ook.
S avonds in het restaurant enkel 1 garçon(wel vriendelijke jongen) moest alles doen, ook de receptie tussendoor.
Ontbijt was wel ok.
Ik zal dit hotel niemand aanraden.”
Brigitta