“Odamız çok temizdi ,çalışanlar gayet kibar yardımcı oldular ,kış sezonu geldik ve umduğumuzu bulduk tekrar gelirmiyim,tabiki gelirim .Konumu da çok kolay ve rahat geldik .
”
“Odamız çok temizdi ,çalışanlar gayet kibar yardımcı oldular ,kış sezonu geldik ve umduğumuzu bulduk tekrar gelirmiyim,tabiki gelirim .Konumu da çok kolay ve rahat geldik .
”
VOLKAN