“Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi, verzorgd en comfortabel hotel.
Eén minpunt: de gordijnen laten 's ochtends veel licht door, dus je bent al vroeg klaarwakker.
Verzorgd ontbijt.”
“Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi, verzorgd en comfortabel hotel.
Eén minpunt: de gordijnen laten 's ochtends veel licht door, dus je bent al vroeg klaarwakker.
Verzorgd ontbijt.”
Erwin