“Tesise girişte recetiondaki görevli yatıyordu. Odalar çok pis. Klozet ve Duşakabin dipdibe ihtiyacınızı gidermek için klozetle oturamıyorsunuz. Yorgan ve yastıklar leş gibi. Odanın içi çok pis. Kapıdan soğuk hava gidiyor. Sabah otelden çıkarken görevli hala receptionda uyuyordu. Kısaca bir daha asla gitmem. Tavsiye de etmem. Bu kadar alakasız bir işletme görmedim. ”
“Tesise girişte recetiondaki görevli yatıyordu. Odalar çok pis. Klozet ve Duşakabin dipdibe ihtiyacınızı gidermek için klozetle oturamıyorsunuz. Yorgan ve yastıklar leş gibi. Odanın içi çok pis. Kapıdan soğuk hava gidiyor. Sabah otelden çıkarken görevli hala receptionda uyuyordu. Kısaca bir daha asla gitmem. Tavsiye de etmem. Bu kadar alakasız bir işletme görmedim. ”
VEYSEL OKAN