“Geweldig hotel in alle opzichten. Uitstekend ontbijt, prima kamers, behulpzaam personeel en zeer centrale ligging bij de haven, de bus en het stadje met allerlei leuke winkels en restaurants. Nu 4 keer er geweest en die vijfde keer komt ook nog!”
“Geweldig hotel in alle opzichten. Uitstekend ontbijt, prima kamers, behulpzaam personeel en zeer centrale ligging bij de haven, de bus en het stadje met allerlei leuke winkels en restaurants. Nu 4 keer er geweest en die vijfde keer komt ook nog!”
Laurens