“Underbart hotell. Andra gången jag bor här.
En fantastisk miljö att bo i. Anna är så trevlig och omtänksam. Åt både frukost och middag här. Hemlagat av högsta kvalitet. ”
“Underbart hotell. Andra gången jag bor här.
En fantastisk miljö att bo i. Anna är så trevlig och omtänksam. Åt både frukost och middag här. Hemlagat av högsta kvalitet.”
Thomas