“Det var ett litet rum med gammal standard.
Det var nog ändå det största på den våningen av utrymningsplanen att döma.
Behöver fräschas upp. Och ventilationen var svag.
Ändå ok för en eller två nätter.”
“Det var ett litet rum med gammal standard.
Det var nog ändå det största på den våningen av utrymningsplanen att döma.
Behöver fräschas upp. Och ventilationen var svag.
Ändå ok för en eller två nätter.”
Arne