“Frukosten är bra med olika inslag så som äggröra, bacon, våfflor mm. Bra med laktosfri fil/yoghurt. Gemensam yta där man kan förvara mat i kylskåp och värma i micro. Ytan kunde vara större och fler micro då det blir trångt när större sällskap (klubbar) är på besök. Personalen mycket hjälpsam!”
“Frukosten är bra med olika inslag så som äggröra, bacon, våfflor mm. Bra med laktosfri fil/yoghurt. Gemensam yta där man kan förvara mat i kylskåp och värma i micro. Ytan kunde vara större och fler micro då det blir trångt när större sällskap (klubbar) är på besök. Personalen mycket hjälpsam!”
Mattias