“Uppskattade att det fanns kök och micro att värma egen mat.
Gott varmt kaffe vid receptionen men kaffet i matsalen hade behövt vara varmare. (Jag åt frukost strax innan åtta på morgonen)
”
“Uppskattade att det fanns kök och micro att värma egen mat.
Gott varmt kaffe vid receptionen men kaffet i matsalen hade behövt vara varmare. (Jag åt frukost strax innan åtta på morgonen)
”
Inger