“Bra att man fick ha med sig hunden. Saknade wifi, fanns inte på campingen. Stugorna (den vi hyrde) var väldigt kall på nätterna. Det fanns element men pga dålig isolering så gick värmen ut. Vi saknade lite bättre städartiklar när skulle städa efter oss.”
“Bra att man fick ha med sig hunden. Saknade wifi, fanns inte på campingen. Stugorna (den vi hyrde) var väldigt kall på nätterna. Det fanns element men pga dålig isolering så gick värmen ut. Vi saknade lite bättre städartiklar när skulle städa efter oss.”
Gunilla