“Personalet var hyggelig . Hjelpsomme
Selve lodgen er i skogen så det er ingenting annet der. 2 dager holdt massevis. 1 natt kan og holde. Maten var helt okå, kunne ha vært bedre. Bassenget okå. Sjåføren fra lodgen var super. Og personalet hyggelige og imøtekommende. ”
“Personalet var hyggelig . Hjelpsomme
Selve lodgen er i skogen så det er ingenting annet der. 2 dager holdt massevis. 1 natt kan og holde. Maten var helt okå, kunne ha vært bedre. Bassenget okå. Sjåføren fra lodgen var super. Og personalet hyggelige og imøtekommende. ”
Maliha