“Man sidder desværre lidt tilbage med en skuffende oplevelse. Opholdet var ikke billigt med tanke på at kroen ligger ude på landet. Vi havde 2 overnatninger ifm. en 50 års fødselsdag og vi var placeret i et alt for lille lavloftet lokale, selvom der var 7 andre lokaler som var noget større. Morgenbuffeten var okay men ikke hvad man kunne forvente af en 4 stjernet kro.
”
“Man sidder desværre lidt tilbage med en skuffende oplevelse. Opholdet var ikke billigt med tanke på at kroen ligger ude på landet. Vi havde 2 overnatninger ifm. en 50 års fødselsdag og vi var placeret i et alt for lille lavloftet lokale, selvom der var 7 andre lokaler som var noget større. Morgenbuffeten var okay men ikke hvad man kunne forvente af en 4 stjernet kro.
”
Anders