“Super trevligt ställe, härliga o rymliga rum med fåtöljer. Sköna sängar och kuddar. Perfekt promenad stråk med hundarna. Super god och stor frukost, trevlig och tillmötesgående personal. Har inte ätit i restaurangen men håller säkert samma höga standard, alltid mycket folk som även bor runt om”
“Super trevligt ställe, härliga o rymliga rum med fåtöljer. Sköna sängar och kuddar. Perfekt promenad stråk med hundarna. Super god och stor frukost, trevlig och tillmötesgående personal. Har inte ätit i restaurangen men håller säkert samma höga standard, alltid mycket folk som även bor runt om”
Susanne