“Huoneessa paha haju. Suihku erittäin epäsiisti, lattialla lillui veden mukana isoja ruskeita hiutaleita.
Henkilökunta oli ystävällistä.”
“Huoneessa paha haju. Suihku erittäin epäsiisti, lattialla lillui veden mukana isoja ruskeita hiutaleita.
Henkilökunta oli ystävällistä.”
Harri