“Een heerlijk verblijf gehad. Qua inrichting authentiek maar erg schoon en personeel erg behulpzaam. Ontbijt is vers en voldoende beschikbaar. Ik ga zonder twijfel terug.”
“Een heerlijk verblijf gehad. Qua inrichting authentiek maar erg schoon en personeel erg behulpzaam. Ontbijt is vers en voldoende beschikbaar. Ik ga zonder twijfel terug.”
“Hervorragendes Hotel! Wir haben uns rundum wohlgefühlt und waren sehr zufrieden mit unserem Aufenthalt. Alles hat gepasst – wir kommen auf jeden Fall wieder!”
“Hervorragendes Hotel! Wir haben uns rundum wohlgefühlt und waren sehr zufrieden mit unserem Aufenthalt. Alles hat gepasst – wir kommen auf jeden Fall wieder!”