“Sommige kamers hebben te weinig opbergruimte voor je kleding en toiletspullen. Wel goed schoon en netjes. Helaas geen goede koeling voor de zomermaanden. Ontbijt was super en uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Parkeren was goed.”
“Sommige kamers hebben te weinig opbergruimte voor je kleding en toiletspullen. Wel goed schoon en netjes. Helaas geen goede koeling voor de zomermaanden. Ontbijt was super en uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Parkeren was goed.”
Tony