“Huone todella kuuma, säädöt ei toiminut, asiasta sanottua, säätivät, mutta oli edelleen lämmin.
Ei suihkuverhoa, kaikki vähän repsotti, lakana liian pieni, ei pysynyt kunnolla sängyssä, kylpytakki reikäinen.
Henkilökunta todella hiljaisia/töykeitä.
Aamupala surkea.”
“Huone todella kuuma, säädöt ei toiminut, asiasta sanottua, säätivät, mutta oli edelleen lämmin.
Ei suihkuverhoa, kaikki vähän repsotti, lakana liian pieni, ei pysynyt kunnolla sängyssä, kylpytakki reikäinen.
Henkilökunta todella hiljaisia/töykeitä.
Aamupala surkea.”
jouni