“Het huisje was heel proper. De lavabo was wel wat klein maar alles was aanwezig. De host was heel vriendelijk. Er waren wat werkzaamheden buiten maar dit werd prima opgelost. Een topper!”
“Het huisje was heel proper. De lavabo was wel wat klein maar alles was aanwezig. De host was heel vriendelijk. Er waren wat werkzaamheden buiten maar dit werd prima opgelost. Een topper!”