“Erg goede locatie met prive parkeerplaats. Zeer vriendelijk welkom en erg aardige eigenaar die zeker ook erg behulpzaam is .Heerlijk ontbijt en leuke kamer met fijne badkamer alles lekker schoon en fris. Super dus !”
“Erg goede locatie met prive parkeerplaats. Zeer vriendelijk welkom en erg aardige eigenaar die zeker ook erg behulpzaam is .Heerlijk ontbijt en leuke kamer met fijne badkamer alles lekker schoon en fris. Super dus !”
Susanne