“We hebben heerlijke 3 dagen gehad. Kwamen met de fiets uit Maastricht.
Kregen ook nog een extra grote kamer omdat er weinig bezetting was. Kan geen minpuntje bedenken!👍”
“We hebben heerlijke 3 dagen gehad. Kwamen met de fiets uit Maastricht.
Kregen ook nog een extra grote kamer omdat er weinig bezetting was. Kan geen minpuntje bedenken!👍”
elisabeth