“Een heel fijne ervaring bij Korea Ikea! De sfeer was gezellig en aangenaam, de service was vriendelijk en alles verliep vlot. De kwaliteit was prima en het was een leuke plek om even te genieten en tot rust te komen.
Fitness fijn maar voor 9u geen airco, super leuke en mooie zwembad en lounge/workspace. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.
Een aanrader voor wie op zoek is naar een fijne ervaring met goede sfeer. 😊
Wel stukje van de zee dus we hebben hier auto voor gebruikt en een plus! Aldi……
“Een heel fijne ervaring bij Korea Ikea! De sfeer was gezellig en aangenaam, de service was vriendelijk en alles verliep vlot. De kwaliteit was prima en het was een leuke plek om even te genieten en tot rust te komen.
Fitness fijn maar voor 9u geen airco, super leuke en mooie zwembad en lounge/workspace. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.
Een aanrader voor wie op zoek is naar een fijne ervaring met goede sfeer. 😊
Wel stukje van de zee dus we hebben hier auto voor gebruikt en een plus! Aldi……
Najat