“Väldigt trevligt boende med mycket vänlig personal. Bra restaurang och jättefin frukost. Lätt att hitta med fri parkering. Fint läge. Hundvänligt utöver det vanliga. Bästa betyg 😃”
“Väldigt trevligt boende med mycket vänlig personal. Bra restaurang och jättefin frukost. Lätt att hitta med fri parkering. Fint läge. Hundvänligt utöver det vanliga. Bästa betyg 😃”
Ola