“Rummet kändes både trevligt och nyrenoverat! Superfräscht!!
Trevlig och hjälpsam personal!
God frukost.
Ska vi gnälla på något så är frukostlokalen inte så mysig.”
“Rummet kändes både trevligt och nyrenoverat! Superfräscht!!
Trevlig och hjälpsam personal!
God frukost.
Ska vi gnälla på något så är frukostlokalen inte så mysig.”
Alexandra