“Otelin odası temizdi düzenlendi. Oteldeki çalışanlar güler yüzlüydü birşey sorulduğu zaman yada istediği zaman yardımcı oldular. Konum olarak da yerini beğendik biz. İlk gidişimizdi ailecek gittik. Biz memnun kaldık.”
“Otelin odası temizdi düzenlendi. Oteldeki çalışanlar güler yüzlüydü birşey sorulduğu zaman yada istediği zaman yardımcı oldular. Konum olarak da yerini beğendik biz. İlk gidişimizdi ailecek gittik. Biz memnun kaldık.”
Dilan