“Goede locatie. Beetje aan de verouderde kant: gordijnen waren wat versleten: paar scheuren en gaatjes. Liftruimte werd gerenoveerdWat minder was, is dat het raam niet open kon. Goed ontbijtbuffet. Op verzoek dagelijkse schoonmaakservice.”
“Goede locatie. Beetje aan de verouderde kant: gordijnen waren wat versleten: paar scheuren en gaatjes. Liftruimte werd gerenoveerdWat minder was, is dat het raam niet open kon. Goed ontbijtbuffet. Op verzoek dagelijkse schoonmaakservice.”
Susan