“Huone oli siisti ja netti sekä ilmastointi toimi huoneessa hyvin. Henkilökunta oli todella auttavaista ja ystävällistä. ”
“Huone oli siisti ja netti sekä ilmastointi toimi huoneessa hyvin. Henkilökunta oli todella auttavaista ja ystävällistä. ”
Aleksi