“Et nytt og fantastisk flott hotell, som åpnet i februar, og med meget serviceinnstilt personale. Hotellet er i kanariske stil med patio og balkonger. Og ikke forglemme det utrlolig flotte mosaikkbildet i taket. Det var bare enestående, og kan anbefales på det aller sterkeste.”
“Et nytt og fantastisk flott hotell, som åpnet i februar, og med meget serviceinnstilt personale. Hotellet er i kanariske stil med patio og balkonger. Og ikke forglemme det utrlolig flotte mosaikkbildet i taket. Det var bare enestående, og kan anbefales på det aller sterkeste.”
Svein Erik